Beoordeling
Beoordeling
Mystery bezoek
Als u nooit feedback ontvangt van een klant, niet weet hoe de klant het heeft ervaren, dan is het lastig om te beoordelen of uw medewerker de juiste werkwijze hanteert. Voorkom dat klanten slechte recensies schrijven of met een slechte ervaring het pand weer verlaten! Wij maken de aandachtspunten zichtbaar. Dit helpt uw medewerker bewust te worden van zijn werkwijze. Wij beoordelen en leveren de feedback aan om bewust te worden van uw huidige situatie.
Kwaliteit
Trainingen zijn simpelweg investeringen in uw bedrijf. Niet alleen een financiële investering, maar nemen trainingen veel tijd in beslag. Trainingen dragen bij aan het ontwikkelen van uw medewerkers. Maar wat gebeurt er daadwerkelijk in de praktijk? Zijn de trainingen, cursussen en of opleidingen aangeslagen en hanteren uw medewerkers de juiste werkwijze? Beschikt uw medewerker daadwerkelijk over de kwaliteiten die u verwacht? Laat deze vragen niet onbeantwoord, maar ontdek de werkelijkheid!
Onze beoordeling
Ontvangst
De eerste indruk is goud waard! Voelt de klant zich welkom, op zijn gemak en wordt er direct op ingespeeld zodra dit nodig is?
Benadering
Ontvangt de klant een warm welkom van uw medewerkers? Is de benadering netjes en correct, zonder een slordige en ongeïnteresseerde houding?
Inspelen op de behoefte van de klant
De klant heeft vragen, voorkeuren en misschien voor hem onmogelijke wensen. Wordt de klant gerust gesteld of staat de verkoper nu ook met zijn handen in zijn haar?
Passend advies
Kan niet, bestaat niet! Voor ieder probleem is een oplossing, de verkoper heeft de oplossingen? Denk bijvoorbeeld aan financieringsmogelijkheden of accessoires.
Deal sluiten
De deal verloopt vlot en vlekkeloos, of zit uw klant uren lang te wachten op het eindeloos invullen van stapels papier werk?
Afronding
De deal is gesloten, dus de klant moet zo snel mogelijk plek maken voor de volgende of wordt er nog uitgebreid de tijd genomen om nog brandende vragen te beantwoorden?
Feedback
Het is zo ver! Tijd om de beoordeling in te zien voor medewerker of enkel aan de directie. Niet alleen voor ieder onderdeel is er uitgeschreven wat er is waargenomen, maar er is ook een cijfer voor gegeven. Alle beoordelingscijfers bij elkaar, bepalen het definitieve eindcijfer.
Tevens delen wij de behaalde eindscore van uw bedrijf op ons platform & social media met meer dan 20.000 volgers! Dit geldt alleen voor positieve behaalde eindscores.
Vragen? Stuur een email naar: info@automotiveplatform.nl of bel 06-5765 4948.