LinkedIn adverteren in gewenste doelgroep
Adverteren op LinkedIn zou een interessante optie kunnen zijn voor uw bedrijf. Maar heb je ook alle andere opties al bekeken?
Voordelen LinkedIn adverteren
- Prima bereik te behalen met view
- Resultaten kunnen zien: Aantal views en klikken
- Naamsbekendheid voor b2b b2c
- Zelf je bestedingslimieten instellen
Nadelen Linkedin adverteren
- Heb je echt een te kleine doelgroep, dan kan je die moeilijk bereiken.
- Kleine zichtbaarheid als het gaat om advertentie grote
- Beperkte tekst per advertentie
- Alleen als je een uniek aanbod hebt, zal je er tussenuit springen.
- Verschillende onderzoeken wijzen uit dat de advertenties weinig worden gezien
Kosten LinkedIn
Om precies te zeggen wat online adverteren op Linkedin kost, is erg lastig. Hoe meer mensen jouw advertentie zien (weergaven) of openen (klikken), des te meer dit zal kosten. Als je kiest voor een vast dag limiet dan kan alleen een limiet van minimaal €10 per dag kiezen. Als een advertentie dan een maand zichtbaar moet zijn, dan kan je al snel tussen de €250, €300 of €300+ per maand uitkomen!
Veel bedrijven geven per maand tussen de €200,- en €500,- uit aan LinkedIn adverteren. Maar wist je dat je naast LinkedIn, Google, Facebook en Instagram adverteren ook andere mogelijkheden zijn?
Goedkopere mogelijkheden dan LinkedIn Adverteren
Om goedkoper te adverteren, hebben wij een aantal interessante mogelijkheden op een rij gezet. Daarnaast zal er iedere keer als jou bedrijf iets toevoegt, weer een extra kans maken om een blijvende plek in Google te bemachtigen. Je bouwt hierdoor bij iedere toevoeging aan een blijvende online zichtbaarheid! De kosten per maand zijn zelfs veel lager en effectiever.
- Adverteren op Automotive platform (€9,95 per maand of €99,95 per jaar)
Dit platform heeft maar liefst 21.000+ volgers op social media. Hier kan je een bedrijf toevoegen aan het bedrijvenoverzicht genaamd Automotive gids. Daarna zal er ook een bericht met informatie over jou bedrijf worden geplaatst voor de 21.000+ volgers. Daarnaast kunnen er ook nieuwsartikelen, events en vacatures worden geplaatst. Dit zal wederom aan al die volgers worden vermeld. Dit zal gemiddeld tussen de 2000 en 5000 views opleveren! Daarnaast zal er per toevoeging van uw bedrijf de zoekwoorden samengesteld. Zodat een bedrijf een grotere kans maakt om in de top 10 zoekresultaten van Google te verschijnen. Bekijk wel goed of jouw bedrijf een link heeft met de autobranche. Lees hier meer!
2. Adverteren op Hulp platform (€8,34 per maand of €99,95 per jaar)
Dit platform heeft een overzicht van verschillende categorieën samengesteld waar vrijwel ieder bedrijf op een professionele manier gepresenteerd kan worden. Ook op dit platform is de kans groot, dat een bedrijf na toevoeging terug te vinden is in Google. Daarnaast kunnen bedrijven ervoor kiezen om blogartikelen te schrijven om nog meer lijntjes in Google uit te zetten. Tevens komen er met regelmaat vragen van particulieren en bedrijven binnen. Deze vragen worden doorgegeven aan de aangesloten bedrijven. Zo maakt een bedrijf kans om in contact te komen met nieuwe klanten. Lees hier meer!
3. Adverteren op Verrassingsplatform (gratis voor unieke bedrijven)
Verrassingsplatform is samengesteld om personen een uniek bedrijf te laten vinden. Zodat er tijdens een verjaardag niet ieder jaar het zelfde parfum luchtje word gegeven. Het Verrassingsplatform heeft voor iedereen een een leuk en verrassend bedrijf toegevoegd! Het varieert van unieke restaurants tot stoere uitjes zoals elektrische motorcross of in een arrestatieteam stappen! Heb jij ook een verrassend en uniek bedrijf? Maak dan eenvoudig een bedrijfspresentatie aan. Lees hier meer!